Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Keblinger

Keblinger

Kabhi Khushi Kabhie Gham... (2001)---> VIZIONEAZA ONLINE

Posted by danny on 22:06




In familia Raichand legaturile de familie sunt sfinte. Dar cand Rahul, fiul cel mai mare, se indragosteste de Anjali, lucrurile se schimba, pentru ca fata nu este pe gustul tatalui, Yash. Acesta vrea sa-si insoare fiul cu Naina. Tatal si fiul rup relatiile. Se vor mai revedea ei?

Dupa cativa ani Rahul are un copil cu Anjali, in timp ce Rahul era la birou nu stia ce se intampla la colegiul unde invata cumnata sa Pooja. Apare fratele sau mai mic Rohan, lu Pooja a inceput sa se indragosteasa de el nestiind ca e fratele cumnatului. Dupa cateva ore afla ca Rohan e fratele lui Rahul. Rohan ii explica lu Pooja de ce a venit. Venise sa il faca pe Rahul sa se razgandeasca in privinta parintiilor si sa se intoarca acasa.







cd 1

Kabhi Khushi Kabhie Gham Part. 1

Vezi mai multe video din film

cd 2

Kabhi Khushi Kabhie Gham Part. 1

Vezi mai multe video din film

cd 3

Kabhi Khushi Kabhie Gham Part. 3

Vezi mai multe video din film

cd 4

Kabhi Khushi Kabhie Gham Part. 4 ( Final )

Vezi mai multe video din film

7 commenti:

am o rugaminte cum se numeste melodia asta carecandta cand intri pe siteul asta daca stiti spuneti-mi si mie va rog mult de tot din cate imi aduc aminte este dint-un film nu?????????? astept raspuns

Buna spuneti-mi si mie va rog cum se numeste filmul la melodia asta care canta cand inrti pe site va rog mult de tot pentru k am mai vazut filmul acesta si nu mai stiu cum se numste si mi-a placut foarte foarte mult filmul si as vrea sal mai vad va rog mult de tot care stiti spuneti-mi lasati-mi un comentariu pe facebook monika monikutza astept raspuns multumesc mult.

filmul se numeste FANAA

de nu se vede filmul vreau sal vad si nu mereg astept raspuns ms

problema a fost rezolvata....vizionare placuta!

intrebare de ce se poate vedea doar 5 minute din film nu inteleg astept raspuns, multumesc o zi placuta in continuare

playerul a fost schimbat ,...vizionare placuta !

Trimiteți un comentariu

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site