Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Keblinger

Keblinger

Jodhaa Akbar (2008) ---> VIZIONEAZA ONLINE

Posted by danny on 18:10




Filmul prezinta o frumoasa poveste de dragoste din secolul al XVI-lea dintre maretul Akbar si printesa Jodhaa. Dispus sa faca orice pentru glorie, imparatul Akbar o ia de sotie pe frumoasa printesa urmarind interese militare si politice. Dar acesta se indragosteste de Jodhaa si dorinta de a castiga dragostea femeii devine mai puterinca decat aceea de a castiga batalii si a avea faima.

cd 1

cd 2



cd 3

13 commenti:

filmul este foarte bun

a fost pus si cd 3 ...ne cerem scuze..!

l_am vazut de n ori e superrrrrrrrrrrrrrrrr

frumos merita vazut!!!!!!!!!!!!!!!!

fruuuuuuuumooooooooosssssssssss

un film foarte bun....mi a placut mult!!!

Buna, va rog frumos puteti sa mai bagati si alte filme? Stiu ca acum exista programul bollywood tv dar peste hotare e c-am greu de vizionat. Mai bagati filme noi, mi-ar place sa bagati si filmul pyare mohan. Imi plac foarte mult filmele indiene dar ce este pe site le-am urmarit in repetate randuri. Vizionez filme doar dupa site-ul vostru. Va multumesc si sper sa mai bagati si alte filme.

Frummmmm superrrrr merita vzzzz!!!

Trimiteți un comentariu

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site